.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبرداران میلیاردی در رضوانشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری دو نفر کلاهبردار میلیاردی در این شهرستان خبر داد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس عباس اسماعیلی ظهر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان در تشریح چگونگی دستگیری کلاهبرداران اظهار کرد: کارآگاهان آگاهی رضوانشهر روز گذشته دو کلاهبردار میلیاردی را در این شهرستان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: به دنبال دریافت یک فقره نیابت قضایی از دادسرای تهران به شکایت فردی اهل و ساکن شیراز مبنی بر اینکه دو نفر با این عنوان که کارمند یکی از نهادهای دولتی بوده و می‌توانند برای وی مجوز نمایندگی یکی از شرکت‌های خودرو را اخذ کنند، از او یک میلیارد ریال گرفتند و سپس متواری شدند که این موضوع در دستور کار کارآگاهان این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی رضوانشهر افزود: کارآگاهان آگاهی این شهرستان با تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از این دو متهم شدند و بیژن 51 ساله را دستگیر و برای  تکمیل جزییات این پرونده به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی با همکاری فرد دیگری اعتراف کرد یادآور شد: متهم دیگر این پرونده نیز در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

اسماعیلی با تصریح بر اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی و با قرار یک میلیارد و 300 میلیون ریال به دادسرای تهران اعزام شدند، از مردم خواست از اعتماد زیاد به افراد ناشناس که یکی از مصادیق بسیار شایع در وقوع کلاهبرداری و اخاذی است، خوداری کنند و قبل از هر اقدامی از صحت و سقم اظهارات افراد آگاه شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.